17 Mayıs 2012 Perşembe

VAKTI SERIF,CUMA AHIR VE AKIBET HAYROLA...



"Ölmeden önce ölünüz..."
Sımsıcak bir emir.Bu emir kendimden geçtiğim zaman yakıyor.
Bu emir alnım secdedeyken serin...Bu emir güzel...Bu emir haber veriyor.
"Ölmeye gittiğinizin farkında mısınız?Veya ölümün ne zaman sizi ziyaret edeceğinden haberiniz var mı?"diye soruyor.
Yürürken,koşarken,uyurken,dinlerken,konuşurken,gül erken,ağlarken,
gençken,ihtiyarken,bugün veya yarın hatta şimdi gelebilir ölüm...
Ölmeye hazır mıyız?.."Ölmeden önce ölünüz..."emri işte bu çıkmaz için
tek kurtuluş yolu.
"Evet.Günahım çok...Lakin ölüm bir kavuşmaktır.Ölümü ensemde hissediyorum.Ölmeden daha,öleceğimin hesabını yapıyorum."diyebilir miyiz?



Sevmek...
Ne kadar pırıltılı bir kelime.Sevmek nasıl bir duygudur ki,sevilen için
ölüm bile göze alınır.
Çünkü en pahalı şeyler,sevgi ile satın alınır...
Sevmek için yaşamak,ölmeden ölmek...
Neleri seveceğimizi biliyor muyuz?Siz kar yağarken,bir caminin
şadırvanında abdest aldınız mı hiç?Üşümek hoşunuza gitti mi?



"Sevmek ölmekle başlar..."
Ve gerçek sevmek,"Allah için"sevmektir.
Allah için seven,sevdiği uğrunda ölmekten korkmaz.
Onun için ölüm"Asude bir bahar ülkesidir."



Ben sizi Allah için seviyorum.
Siz de beni öyle sevin.



Sirtima yükledim persembeyi , geceler bana uzak kaldi
Sabahlari cumalara saldim , gündüzler cileye ulasti
Ask hamali oldum yürüyorum , cumalar salalara karisti

Vakti şerif , cuma ahir ve akibet hayrola efendim...

Her Sey Yeterli Olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yüksekten bakar ise Gönül yüksekte gezer, dem-be-dem yoldan azar, Dış yüzüne o sızar,içinde ne var ise...

Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler...