29 Mayıs 2012 Salı

GÖNÜLLER YAPMAYA GELDİM

GÖNÜLLER YAPMAYA GELDiM



Benim bunda kararım yok, bunda gitmeye geldim


Bezirganım mataım çok, alana satmağa geldim.


Ben gelmedim da'vi için benim işim sevi için


Dostun evi gönüllerdir, gönüller yapmağa geldim


*** ***


Dost eşruğu deliliğim, aşıklar bilir neliğim


Devşuruben ikiliğim, birliğe bitmeye geldim


Yunus Emre aşık olmuş, ma'şuka derdinden olmuş


Gerçek erin kapısında ömrüm harcamaya geldim


*** ***


bezirgan: Tüccar


mata : Mal,erzak


dav'i : Dava peşinde koşmak,kavga,dava.


sev'i : Sevgi


eşruk : Sarhoşluk


devşuruben : Kaldırıp


bitmek : Kavuşmak


maşuk : Allah (aşık olunan)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yüksekten bakar ise Gönül yüksekte gezer, dem-be-dem yoldan azar, Dış yüzüne o sızar,içinde ne var ise...

Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler...