26 Aralık 2010 Pazar

Serdar Tuncer Bir ah etmem


9 Serdar Tuncer Bir ah etmem TRT
Bir Ah Etmem




Elde mızrap dilde türkü değilsin

Nasıl çalsın söylesene saz beni

Bende ben ol herkes beni sen bilsin

Bak aynaya senden gizli süz beni



Sultan iken baş üstünde tuttuğun

Viran edip kölem diye sattığın

Hasretlere ilmek ilmek attığın

Kördüğümüm, vuslatım ol çöz beni



Bir ah etmem senden gelen bin derde

Arat beni vur emriyle her yerde

Katilime bir resmini gösterde

Görmüş olsun seni gören göz beni



Suya kanar aşka susar niceler

Gözyaşımı mesken tutar geceler

Harf çıldırsa deli olsa heceler

Anlatamaz seni bilmez söz beni



Serdar Tuncer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yüksekten bakar ise Gönül yüksekte gezer, dem-be-dem yoldan azar, Dış yüzüne o sızar,içinde ne var ise...

Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler...