1 Eylül 2010 Çarşamba

Hepsi yalan söyledi, isyansa isyan ettim, nisyansa unuttum



Yakılmış rengi kaçmış gecelerin ortasından



Ateslerin ortasindan


Bütün ihanetlerin


Bütün kuşkuların arasından


Talanların kargaşanın korkuların yakasından biriyim


Bilirsin hüznü hiç yakıştırmadım ruhuma


Hiç ölmiyecek biriydim


Ateşmi yakardı beni


Hesapmı görürdüm günahlarıma


Kırmızının efendisiydim


Şu kahpe dünyaya meftun


Şu kendine zebun ben


Bir infilakla parçalanıyorum


Hepsi yalan soyledi


Bittim


Bırakma beni






Mor menevişli dağlarım olsaydı


Kor ateşler yansaydı sevdalıklarıma


Güneşi sağ ayı sol elime koysalardı


Vazgeçmekten bile vazgeçseydim


O geliyor dediklerinde tefler çalsaydım


Küçük kızlar yetim çocuklar


Dünyanın bütün mazlumlarının gözleri ışıldasaydı


Ben olmasaydımda ruhum taşısaydı yükü


Adımı adının yanına yazsaydı


En sona yazsaydı


Bu da olsun yazsaydı


"olsun" yazsaydı






Bir ceylana yoldaş olsaydı


Bir çobana rastlasaydım da mendilime süt dolduraydı


Bela senden


Aşk senden


Kayboldugum dehlizlerin sonunda yol senden olsaydı


Hepsi yalan soyledi


Bittim


bırakma beni


bırakma beni






Bugün pazartesi


Dışarda sevdiğim sonbahar


Solgun bir adamın son kalesi


Oda kaydımı ellerinden büsbütün kaybetmiş olacak


Yani ben kendi kendinin kırılmış endazesi






Sorarsın ya bezen kapatıp gözlerini usulca dünyaya


Bu asiligin bahanesini


Nereye kadar gidersin


Kuşların kaderle uçtuğu


Her yağmur tanesini bir meleğin indirdiği


Yeni doğmuş bebeğe yutkunmayı ögreten


Çimene yesili


Buluta maviyi


Topraga doğurganliğı veren


Ey karıncanın bile kalbine merhameti indiren


Görünmezi gören


Bilinmezi bilen


Göğe


Çarkı feleğe


Süreyyaya


Yıldızlara


Kainata sığmayıp


Bir garibin kalbine giren






Duy sesimi










İşte bu benim


İşte ben


Herşeyden sonra ve herşeyin başında


Kapı aralığında


Mahcubum


Utanıyorum aslında


Vermeyi istemeseydin istemeyi vermezdin


Geldim bırakma beni






Hepsi yalan söyledi


İsyansa isyan ettim


Nisyansa unuttum her seferinde seni


Düştüm


Bırakma beni...


İBRAHİM SADRİ

1 yorum:

  1. Yaşamın her alanından seçtiğim çalışmaları, yazarlarının izniyle “Bloglardan Seçmeler” adlı sitemde yayınlıyorum.
    Sizin de izniniz olursa bloglarınızdan seçtiğim çalışmalarınızı, kaynak göstererek yayınlamak istiyorum.
    İyi günler dileğiyle.
    Sabahattin Gencal

    YanıtlaSil

Yüksekten bakar ise Gönül yüksekte gezer, dem-be-dem yoldan azar, Dış yüzüne o sızar,içinde ne var ise...

Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler...