20 Temmuz 2012 Cuma

ALLAHIMcc

ALLAHım!
Bildiğim tüm dillerde
sana dua etmek istiyorum.
Senin bize öğrettiğin
tüm şekillerde
sana kulluk yapmayı arzuluyorum.
Efendimize,ki sevgilindir, sevgilimizdir
tüm sevgi dolu sözcükleri adamak istiyorum.
Olan biteni, ki malumundur,
arz ediyorum:

Madden ve manen büyük bir buhran yaşıyoruz.
Benliğimizi yitirdik,
birliğimizi kaybettik, onurumuzu yitirdik.

Ey Yüce Rabbim!
Şüphesiz varlık senin kudret ellerinde.
Dilediğin gibi evirir çevirir,
Dilediğin şekle sokarsın.
Şartları lehimize döndür,
Bize maddi ve manevi zaferler nasip eyle.

“Kim tam bir imanla ve ecrini Allah’tan bekleyerek
Ramazan orucunu tutarsa,
onun geçmiş ve gelecek günahları mağfiret olunur.”
Ramazan ayının geldiği günlerden birinde
Resulullah (sav) şöyle buyurdular:
“Size Ramazan geldi.
O bir bereket ayıdır;
O ayda Allah sizi zengin edecek:
Rahmetini indirecek, hataları temizleyip dualara cevap verecek.
Allah sizin yarışınıza bakıp sizinle meleklerine övünecek.
O halde içinizdeki hayır arzularını Allah’a gösterin.

Bedbaht;
bu ayda Allah’ü Teala’nın rahmetinden mahrum kalandır.”

2 yorum:

  1. Merhabalar Gönül Üniversitesi,

    Bereket, rahmet ve mağfiret sofrasını bir ay boyunca inananların kalplerine kuracak olan Ramazan-ı Şerif, incecik bir hilal halinde doğdu dünyamıza, şehrimize ve evlerimize...

    Karanlıklar içinde kalan ruhmuzu aydınlatacak, yaralı kalplerimizi sarıp sarmalayacak, ruhumuzda iftarlar yapacak Ramazan Hoş Geldi!

    Rahmeti, bereketi ve mağfireti kuşanacağımız dolu dolu bir Ramazan geçirmenizi dileğimle birlikte en Güzel'e emanet olun efendim, selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı Ramazanlar Diliyorum..
    Saygılar..

    YanıtlaSil

Yüksekten bakar ise Gönül yüksekte gezer, dem-be-dem yoldan azar, Dış yüzüne o sızar,içinde ne var ise...

Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler...