29 Ekim 2010 Cuma

Her vaktiniz hayır olsun Cumanız Mübarek Olsun!!

Ey Allah'ım...!











Sana layıkıyla kul olmayı öğret bana






Rasulüne layıkıyla ümmet olmayı öğret bana






Nefsimin ve şeytanın şerrinden korunmayı






haramlardan uzak kalmayı






Miraç-vari namaz kılmayı






Kalbimle dilimle beraber olan oruç tutmayı






Hz Eyüp misali sabretmeyi






Hz Yusuf misali sakınmayı






Hz Ebubekir misali doğru olmayı






Hz Ömer misali adaletli olmayı






Hz Osman misali hayalı olmayı






Hz Ali misali şecaatli olmayı






Hz Muhammed (sav) misali güvenilir olmayı ihlaslı olmayı samimi olmayı ve






onun gibi kul olmayı mü'min olmayı öğret bana...






Rabbimiz! Ancak sana yöneldik. Dönüş de ancak sanadır (Mümtehine 4).






Rabbimiz! Bizi inkar edenler için deneme konusu kılma bizi bağışla! Ey


Rabbimiz! Yegâne galip ve hikmet sahibi ancak sensin (Mümtehine 5).






Ey Rabbimiz! Nurumuzu bizim için tamamla bizi bağışla; çünkü sen her şeye


kadirsin (Tahrim 8 ).






İbrahim (a.s)´in Duası:


Rabbim! Bana hikmet ver ve beni iyiler arasına kat (Şuarâ 83).


Bana sonra gelecekler içinde iyilikle anılmak nasip eyle! (Şuarâ 84).






Beni Naîm cennetinin vârislerinden kıl (Şuarâ 85).






Süleyman (a.s)´in Duası:


Ey Rabbim! Benea ana-babama verdiğin nimete şükretmeyi ve


hoşnut olacağın iyi işler yapmaya muvaffak kıl. Rahmetinle beni iyi


kulların arasına kat (Neml 19).


amin














Alıntı






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yüksekten bakar ise Gönül yüksekte gezer, dem-be-dem yoldan azar, Dış yüzüne o sızar,içinde ne var ise...

Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler...