10 Şubat 2011 Perşembe

Akıl Başka Yürek Başka

Akıl Başka Yürek Başka



















Birbirine benzese de


Yel başkadır, külek başka


Itrı da hoş, rengi de hoş


Gül başkadır, çiçek başka.










Her diki yokuş bilme gel


Her meyi meyhoş bilme gel


Her uçanı kuş bilme gel


Kuş başkadır, böcek başka.










Her derdine ortak benim


Her ağrını ten bölenim


Sen çekensin, Ben gelenim


Gemi başka, yedek başka.










Hakkın yolu öz yolumdur


Eğilmeyen düz yolumdur,


Hayırla şer sağ solumdur


Şeytan başka, melek başka.










Bir dileğe ben calandım


Kah kazandım, kah talandım.


Ömrüm boyu haçalandım


Akıl başka, yürek başka.










Dilek oldu benim adım


Pervazlandı kol kanadım


Yetmedi sabrım, inadım


Amel başka, dilek başka.










Bahtiyar Vahabzade


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yüksekten bakar ise Gönül yüksekte gezer, dem-be-dem yoldan azar, Dış yüzüne o sızar,içinde ne var ise...

Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler...