27 Ocak 2011 Perşembe

ben bu aşka düş oldum


ben bu aşka düş oldum müziksiz ilahi
Yükleyen bulut_bey79. - Film ve TV kanalındaki diğer videolara göz atın

Ben bu aşka düş oldum




Aşk ateşiyle kül oldum



Yandım yandım külhan oldum hu







Aşkından dolanıyorum



Külhan gibi yanıyorum



Allaha yalvarıyorum hu







Zincir tutmaz urgan tutmaz



Aşk ateşin candan çıkmaz



Yanar yüreğim dumanım tütmez hu







Aşkından dolanıyorum



Külhan gibi yanıyorum



Allaha yalvarıyorum hu







Zincir bana urgan bana



Ben gidiyorum haktan yana



Aşık oldum ben Allaha hu







Aşkından dolanıyorum



Külhan gibi yanıyorum



Allaha yalvarıyorum hu







Ben bu aşka düş oldum



Aşk ateşiyle kül oldum



Yandım yandım külhan oldum hu







Aşkından dolanıyorum



Külhan gibi yanıyorum



Allaha yalvarıyorum hu



YUNUS EMRE K.S.

2 yorum:

  1. selam hayırlı akşamlar paylaşım için teşekkürler ki harikadır bu ilahi

    YanıtlaSil
  2. Meşkhânemizde bu ilahiyi üflemeyi ne kadar özlediğimi farkettim. Teşekkürler (:

    YanıtlaSil

Yüksekten bakar ise Gönül yüksekte gezer, dem-be-dem yoldan azar, Dış yüzüne o sızar,içinde ne var ise...

Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler...