26 Haziran 2013 Çarşamba

rüya

Derviş baba, mürşîdine gelip arz etmiş:

“Efendim, bunca senedir Resûl-i Ekrem Efendimiz’i rüyamda göremedim. Bana bir özel tavsiyeniz olabilir mi?”

Cevaben:

“Aa, kolay evladım. Şimdi doğru balık pazarına git, oradan biraz lakerda al, biraz da sardalye. Ayrıca tuzlu peynir ve zeytin yiyip yat…”

Ertesi sabah namaz vakti mürşîd, dervişine sormuş:

“Evlat ne oldu?”

Tabii, yediği onca susatıcı nimetin ihtiyacıyla:

“Aman efendim, bütün gece boyunca kaynaklar, pınarlar, şelâleler, çağlayanlar gördüm!” cevabını verir.

“Hah!” demiş Şeyh Efendi:

“İşte o kadar susarsan, Resûl-i Ekrem Efendimiz’i de görebilirsin…”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yüksekten bakar ise Gönül yüksekte gezer, dem-be-dem yoldan azar, Dış yüzüne o sızar,içinde ne var ise...

Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler...